Splošni pogoji

Dostopnost informacij

Postopek nakupa

Naročanje – sklepanje pogodbe na daljavo

Načini plačila

Zasebnost in zaščita podatkov

Odstop od nakupa in vračilo blaga

Reklamacije

Stvarna napaka

Naročila

Dostava

Izdelki, ki jih ni na zalogi

Varnost

Omejitev odgovornosti

Intelektualna lastnina

Mnenja o izdelkih

Osebna izkaznica

Pritožbe in spori


Splošni pogoji


Splošni pogoji spletne trgovine Erborian so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). 


S spletno trgovino Erborian (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje STILLMARK d.o.o., Slovenska cesta 56, 1000 Ljubljana, matična številka: 5395887, davčna številka: SI92701396, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »ponudnik«).


Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.


Storitve spletne trgovine lahko uporabljate kot gost ali se registrirate kot uporabnik. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.


Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.


Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.


Dostopnost informacij


Podjetje Stillmark obiskovalcem spletne trgovine Erborian zagotavlja naslednje podatke:

1. Podatke o podjetju Stillmark d.o.o (ime in sedež podjetja, matična številka),

2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8. časovno veljavnost ponudbe,

9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Postopek nakupa


Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, prebrskajte spletni katalog izdelkov. Ko najdete izdelek, ki ga želite kupiti, kliknite na gumb »V košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje artikle, ki jih želite kupiti, se prijavite oziroma registrirajte, če prvič opravljate nakup v spletni trgovini. Nakup lahko opravite tudi kot gost, brez registracije. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in izvedite plačilo.


Koraki postopka nakupa


1. korak: Dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na ustrezni gumb (»V košarico«). Izdelki so razvrščeni po kategorijah (npr. glede na korejski ritual, kolekcijo ali vrsto izdelka …), poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na sliko ali ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko pozneje nadaljujete nakupovanje ali zaključite nakup. V prvem primeru se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na znak [X] ali napis »Odstrani«) oziroma spremenite količino.

2. korak: Dodajanje brezplačnih vzorčkov v nakupovalno košarico

Če želite poleg izbranih izdelkov prejeti tudi brezplačne vzorčke, v košarici izberite 3 vzorčke iz nabora. Izberete lahko največ 3 različne vzorčke. S klikom na gumb »V košarico« bodo vzorčki samodejno dodani v vašo košarico.

3. korak: Izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo)

Če ste registrirani uporabnik, se prijavite v račun s svojim uporabniškim imenom in geslom tako, da ju vnesete v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki kliknite na gumb »Nadaljuj kot gost« in izpolnite obrazec »Naslov za plačilo«, kjer so polja, označena z zvezdico (*), obvezna. Vnos podatkov potrdite s klikom na gumb »Naslednji korak«.

Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše samodejno in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec »Naslov za plačilo«. Če želite naročene izdelke prejeti na drugi naslov, kliknite na besedilo »Naslov dostave« in nato vpišite zahtevane podatke. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. Preden kliknete na gumb »Naslednji korak«, morate izbrati še način plačila v zavihku »Načini plačila«.

4. korak: Plačilo (preveritev naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oziroma zaključek nakupa)

Ko izberete način plačila, kliknite na gumb »Naslednji korak«. Še enkrat preverite, ali je seznam naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave. Nato kliknite na gumb »Nakup« in zaključite nakup. Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na svoj e-naslov.


Naročanje – sklepanje pogodbe na daljavo


Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo pogodbe v PDF-formatu prek našega kontaktnega e-naslova info@erborian.si. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje. Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od oddaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.


Načini plačila


Spletna trgovina Erborian ponuja sodobne elektronske plačilne sisteme. Vsa plačila potekajo prek varnih povezav. Vsa plačila so integrirana in odobrena s strani ponudnikov plačil. Prenos podatkov se uporablja v kodiranem načinu, podatki o kreditni kartici so zaščiteni.


Omogočamo naslednje načine plačila:


  • Plačilo po predračunu: Kupec prejme predračun na svoj e-naslov. Rok plačila je dva dni od datuma na predračunu. Po plačilu predračuna naročilo odpremimo na naslov za dostavo.
  • S plačilnim sistemom Paypal. Omogoča, da plačujete s PayPal računom ali s kreditnimi karticami.
  • Plačilo s kreditnimi karticami (Maestro, Activa Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club) prek sistema Nestpay.

Cene


  • Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
  • Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu naročila.
  • Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

Zasebnost in zaščita podatkov


Zavezujemo se, da bomo skrbno varovali vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Prijazno vas prosimo, da preberete našo Politiko zasebnosti, saj vam predstavlja natančen vpogled v to, kako zbiramo, hranimo in obdelujemo vaše osebne podatke, ter vaše pravice v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.

Spletna stran Erborian.si uporablja spletne piškotke, da bi vam zagotovili kar najboljšo storitev pri pregledovanju spletnih vsebin in naročanju v spletni trgovini. Več informacij o uporabi spletnih piškotkov si preberite v Obvestilu o piškotkih.


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe


Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov.


Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@erborian.si.


Obrazec za odstop od pogodbe je potrošnikom na voljo tukaj.


V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel oziroma artikle vrne po pošti na naslov prodajalca: STILLMARK D.O.O. SPLETNA TRGOVINA, Tomačevo 19, 1000 Ljubljana.


Potrošnik mora artikel oziroma artikle vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla oziroma artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračuna po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko, paket ali tovor). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.


Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe.


Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje potrošniku vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.


Pri odstopu od pogodbe, pri kateri je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.


V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.


Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


Še več informacij si oglejte v členu Odstop od nakupa in vračilo blaga.


Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta


Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.


Reklamacije


Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bodo do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov ob morebitni napaki na izdelku zahteva, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako. Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju Stillmark d.o.o. v 8 dneh po prevzemu blaga.


Zamenjava izdelkov


Zamenjavo nakupa prek spletne trgovine vrši spletna trgovina Erborian. Izdelki morajo biti neodprti, nerabljeni, količinsko nespremenjeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oziroma kopije računa.


Stvarna napaka


Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.


Kdaj je napaka stvarna? Kadar:


- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet,

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se preverja primernost artikla?


Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.


Kako se stvarno napako uveljavi?


- Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

- Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da artikel pregleda.

- Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, oziroma ga pošlje v trgovino, kjer je bil artikel kupljen, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

- Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo, potem ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.


Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

- vrne plačani znesek.


V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.


Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


Naročila


Naročila lahko oddate v spletni trgovini, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00. Naročila, prejeta med ponedeljkom in petkom do 16. ure, bodo odpremljena dostavni službi v roku najmanj petih delovnih dni. Čas za dostavo pošiljke je najmanj pet dni (dan oddaje + štirje dnevi). Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana v roku najmanj petih delovnih dni.


Dostava


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije (standardna dostava) in GLS (standardna dostava in paketomati). Poštnino krije kupec sam, če je znesek nakupa nižji od 49 €, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Strošek dostave je 3,90 € in se bo izpisal pred zaključkom naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki. Stroški poštnine so obračunani po trenutnem veljavnem ceniku Pošte Slovenije in GLS.


Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.


Če želite naše izdelke dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije, vas prosimo, da obiščete našo svetovno spletno stran: www.erborian.com.


Izdelki, ki jih ni na zalogi


Izdelkov, ki so označeni s »Trenutno ni na zalogi«, ni mogoče naročiti. Če katerega od izdelkov, ki ste jih naročili, slučajno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili. Takrat lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo, ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Opravičujemo se zaradi nevšečnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči. Erborian ne sprejema prednaročil.


Varnost


Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno. Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL). Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, Activa Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club).

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči, medtem ko potujejo z vašega do našega računalnika ali z našega računalnika do banke. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika na avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v začetku vrstice z naslovom v brskalniku.


Omejitev odgovornosti


Spletna trgovina Erborian se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njeni spletni strani. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spletna trgovina Erborian ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo spletna trgovina Erborian kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.


Spletna trgovina Erborian ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Spletna trgovina Erborian mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Spletna trgovina Erborian ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij, podanih v mnenjih.


Spletna trgovina Erborian ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Spletna trgovina Erborian v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.


Intelektualna lastnina


Vse pravice so pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. Ta spletna trgovina lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.


Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del te spletne trgovine ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s to spletno trgovino. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.


Mnenja o izdelkih


Spletna trgovina Erborian ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Spletna trgovina Erborian mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Spletna trgovina Erborian ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij, podanih v mnenjih.


Hvala, ker ste si vzeli čas in delili svoje mnenje z drugimi Erborianovimi strankami.


Osebna izkaznica


NAZIV PODJETJA: Stillmark d.o.o., Slovenska cesta 56, 1000 Ljubljana

Identifikacijska številka za DDV: SI92701396

Registracijska številka: 1/06796/00

Sodni register: Ljubljana

Zavezanec za DDV: DA


NASLOV TRGOVINE: TOMAČEVO 19, 1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS: ponedeljek–petek: 8.00–16.00


TELEFON: +386 30 304 103

E-NASLOV: info@erborian.si


KONTAKTNA OSEBA: Saša Rizmal


Pritožbe in spori


Spletna trgovina Erborian spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina Erborian se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem prek spletne trgovine Erborian lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 030 304 103 ali po elektronski pošti na e-poštni naslov e.trgovina@stillmark.si. Pritožba se odda po elektronski pošti na e-poštni naslov e.trgovina@stillmark.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina Erborian se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina Erborian prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov


Skladno z zakonskimi normativi Stillmark d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna trgovina Erborian, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo tukaj. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Želimo vam veliko prijetnih nakupov!


Brezplačna dostava

ob vsakem nakupu nad 49 €.

Brezplačni vzorčki

Ob vsakem nakupu izberite do 3 brezplačne vzorčke.

Pomoč uporabnikom

Imate vprašanje glede izdelka ali nakupa? Pišite nam na #EM#696f646c44607465677b636a62237d66#EM#

Varno plačevanje

Plačila s plačilnimi karticami prek varnega plačilnega sistema.

Darilo ob nakupu

Ob nakupu nad 59 € prejmete darilo.

Politika piškotkov

Naša spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja delovanja spletnih storitev, kakovosti, spremljanja splošnih statističnih informacij in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Preberite več...


Obvezni sistemski piškotki

Analitični piškotki

Funkcionalni piškotki

Oglaševalski piškotki