Vprašali ste nas
Naročilo
Zakaj
potrebujem uporabniški račun?
Če se registrirate in si ustvarite uporabniški račun, lahko znotraj njega spreminjate podatke ter imate pregled nad vsemi svojimi naročili.
Ali se moram registrirati in ustvariti uporabniški račun?
Ne. V spletni trgovini lahko nakupujete tudi kot gost.
Kako oddam naročilo?
Izberite izdelke, ki jih želite kupiti. Pomagate si lahko s spustnimi seznami Vrsta izdelka, Korejski ritual ali Kolekcija. Pomagate si lahko tudi z iskalnikom. Pod izdelkom, ki ga želite kupiti, kliknite na gumb »V košarico«. Pred nakupom v košarici še enkrat preglejte izdelke in njihovo količino, nato si izberite še do 3 brezplačne vzorčke – v košarico jih dodate s klikom na gumb »V košarico«. Kliknite na gumb »Zaključi nakup«. Vnesite svoje podatke, podatke za dostavo in izberite način plačila ter zaključite nakup. Po opravljenem nakupu boste na svoj E-naslov prejeli podatke o naročilu. Če ste se odločili za plačilo po predračunu, boste v istem elektronskem sporočilu prejeli tudi podatke za plačilo predračuna.
Kako unovčim promocijsko kodo?
Promocijsko kodo unovčite tako, da jo v košarici vpišete v za to namenjeno okence. Okence se nahaja na dnu košarice. Ko jo vpišete, kliknite na gumb »Unovči«.
Koda ne deluje. Kaj naj naredim?
Najprej preverite, ali ste promocijsko kodo vnesli pravilno. Prepričajte se, da je bila pri vašem naročilu unovčena samo ena promocijska koda, saj jih ni mogoče združiti z drugimi promocijami ali popusti. Če ste preverili vse zgoraj navedene točke in vaša promocijska koda še vedno ne deluje, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.
Kontaktirate nas lahko med ponedeljkom in petkom med 8. in 16. uro na tel. št. 030 304 103 ali nam pišete na E-naslov: info@erborian.si.
Plačilo
Kakšne načine plačila imam na voljo?
V spletni trgovini lahko plačate prek sistema Paypal, s kreditnimi karticami (Maestro, Activa Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron), po povzetju ali s plačilom po predračunu.
Dostava
Koliko časa moram čakati na dostavo naročila?
Naročila, prejeta od ponedeljka do petka do 16. ure, bodo odpremljena na Pošto Slovenija v roku treh delovnih dni. Čas za dostavo pošiljke je največ 5 dni (dan oddaje + 2 dni). Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana v roku treh delovnih dni.
Kakšen je strošek dostave?
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 49 €, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Strošek dostave je 3,90 € in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki.
Ali dostavljate naročila tudi izven Slovenije?
Ne. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Vračilo
Kakšna je vaša politika vračila naročenih izdelkov?
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Več o politiki vračila izdelkov preberite v Splošnih pogojih poslovanja.
Blagovna znamka in izdelki
Od kod izvira blagovna znamka Erborian?
Erborian je korejska znamka. Navdihujejo nas korejska tradicionalna medicina, rastline, zelišča, sadeži in skrbno izbrane aktivne sestavine, prilagojene za uporabo na različnih tipih kože. Visoko učinkoviti senzorični izdelki so zasnovani z ekskluzivnimi formulami, ki jih razvijamo v lastnih laboratorijih v Seulu. Pri izdelavi uporabljamo inovativne, vizionarsko napredne tehnologije.
Ali izdelke testirate na živalih?
Ne, na živalih ne testiramo ne izdelko ne sestavin ne surovin. Erborian je korejska znamka. Izdelkov na Kitajskem ne prodajamo.
So vaše formule varne?
Pri Erborianu izbor sestavin ni prepuščen naključju. Prizadevamo si najti najboljše ravnovesje med naravnimi sestavinami in naprednimi kozmetičnimi tehnologijami, razvitimi v našem laboratoriju v Seulu. Poleg tega spoštujemo evropske varnostne standarde, ki so najstrožji na svetu.
Ali uporabljate sestavine, kot so parabeni in sulfati?
Vse sestavine, naravne in sintetične, skrbno izberemo, da vaši koži zagotovimo najboljše. Sestavine, ki jih ne uporabljamo, so:
- Sulfati (SLS & SLES)
- Parabeni
- Oksibenzon
- Triklosan & triklokarban